top of page

Energetic Circle

Openbaar·9 leden

Lieve lievelingen!

Voorbije weken ben ik volop bezig met het uitwerken van de module over intuïtief ondernemen. Een module die al een hele tijd aangevuld wordt hier achter de schermen.

Door er nu concreet mee bezig te zijn worden er allemaal linken en verbindingen onderling gelegd..

Mijn valkuil: alles willen uitwerken tot in de puntjes.. Wetende dat ik inzichten blijf krijgen is het dus een gegeven dat het nooit echt klaar gaat zijn.

Door al die onderlinge connecties te zien blijf ik dus woelen in de opbouw waardoor ik weer vervat zit in een concept als een "traject".. En daar wil ik niet meer naartoe 🙊

Ook de video's die ik nu maakte zijn niet allemaal vanuit mijn kracht of 🔥 gemaakt. Er zullen dus niet altijd videos bij staan wanneer dit online komt.

Ik kies ervoor om een "afgewerkt product " los te laten en te gaan voor het concept dat we ook voor ogen hadden mer SharGe.. Dat is opbouwend, vanuit dialoog.. Vanuit flow💫

Herkenbaar voor jullie? ☺️

Voor wie concreet aan de slag wilt gaan met marketing of sales >>> via het traject van Shape my Brand vind je heel waardevolle info! ☺️

Xxx

• Hilde Van Ruysseveldt
    Veerle Devolder

Over

Welkom bij de cirkel! In deze groep kan je alle inzichten d...

bottom of page